maandag 14 maart 2011

Afvalbakje

Afgelopen weekend een afvalbakje gemaakt met speldenkussen.
Het is lekker handig als je op de bank zit patchen.
Soms ben ik nog wel eens een naald of een speld kwijt,
dan ga ik heel voorzichtig met de hand tussen
de kussen om te voelen of hij daar zit,
ik probeer dat zo onopvallend mogelijk te doen maar
krijg gelijk reactie van man of zoon NAALD KWIJT.
HaHa dat zijn in hun ogen zulke enge dingen.
Maar nu heb ik een bakje wat ook blijft liggen
omdat er een antislip matje aan de onderkant van het spelden kussentje zit.

Vanavond ga ik maar eens verder met de blokken van de "Sweet Memories",
ik moet nog een aantal blokken maken en nog wat log cabins.
Deze blokken zijn klaar.



10 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat heb je een mooie blog, je maakt prachtige werkstukken en handig he zo'n afvalbakje aan speldenkussen. Je blokken van de Sweet zijn prachtig.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Heel herkenbaar, van die hand tussen de kussens van de bank. Zo'n afvalbakje moet ik toch ook eens maken. En die sweet, die ligt bij mij ook te wachten, Alle blokken zijn af, maar nu nog in elkaar...
Groetjes, Cisca

Quiltpassion.blogspot.com zei

Dit vergeet ik nog: wat een mooi kistje op de achtergrong, het lijkt wel zo'n Engelse teacaddy!

annemieke zei

Miny, wat een handig afvalbakje met speldenkussen. Zijn de mannen ook weer tevreden.
(geen speld in de k..nt}.
Fof vanavond, kun je het mooi even laten zien.

Gr Annemieke.

PASSIE FLOWER zei

Ik zie dat je het afvalbakje af heb, ziet er heel leuk uit en inderdaad handig.
Goh de sweet memory,de blokken zijn prachtig. ben je daar nog steeds lid van of is het project afgesloten.

Jane in Cumbria zei

Handig, zo'n afvalbakje. Zijn je mannen er blij mee? En je Sweet memories is mooi!
groetjes
Jane

jolanda zei

Nou dát is nog eens handig!!! Dat zou voor mij ook wel wat zijn hoor!
Je sweet memory blokken vind ik super!
groetjes, jolanda

Annefred zei

Hoi Miny, wat word Sweet Memories mooi! Je hebt mij ook weer mooi op een idee gebracht!
Groet en bedankt!

Marijke zei

Ja, ik ken het.... naald of speld kwijt.... en hier loopt een hond in het rond.....
Wat zijn die Sweet Memories blokken prachtig!
groetjes Marijke

Debby zei

Dat is handig! Ook wel iets voor mijn moeder :)
Ik zal haar eens tippen haha.
Fijne avond!