woensdag 8 juni 2011

Hemelvaartsdag 2011

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me liet horen.
Maar soms gaat het leven anders
en dit had ik niet kunnen bedenken.
Het is een maand geweest met radicale veranderingen in mijn leven.
Na 10 jaar werken bij dezelfde zorgaanbieder
ben ik veranderd van werkkring,
Eind mei ik heb afscheid genomen van mijn collega's en de clienten.
Amper had ik dit achter de rug, werd mijn schoonvader toch wel onverwacht wat slechter.
Na een val was hij tijdelijk in het verpleeghuis om aan te sterken maar daar is hij op Hemelvaartsdag overleden.
Hij is 87 jaar geworden en heeft gelukkig altijd thuis kunnen wonen.
Hiermee eindigt een periode van 24 jaar mantelzorg voor mijn schoonouders en opa.
Het zal behoorlijk wennen zijn
om nu alleen met man en zoon hier te wonen.

Vanmorgen was ik wat in zijn huis wat aan het rommelen kwam ik deze pannenlap tegen, ik wist niet eens meer dat hij daar lag, één van de eerste werkjes die ik op quiltgebied heb gemaakt.
Mijn schoonvader vond het altijd wel leuk dat werken met 'lappies''.

8 opmerkingen:

marion zei

dan kwam je hem niet voor niets tegen...sterkte.........

Unknown zei

Wat veel veranderingen in een keer
Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is
Maar heel veel sterkte
Groetjes Gea

Tilly zei

Veel sterkte Miny, met al die veranderingen.
en... alles wordt weer beter, leuk dat je die pannenlap weer gevonden hebt.
groetjes

Ria zei

Gecondoleerd met je schoonvader. Sjonge wat een heftig begin van de maand. Ik wens jullie alle 3 veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Groetjes Ria

jolanda zei

Wat een gemis zal dat zijn voor jullie. Helemaal omdat je er zo bij betrokken was ook. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte gewenst!
groeten, jolanda

Guusje, zei

Heel veel sterkte met deze veranderingen en natuurlijk gecondoleerd met je schoonvader. Mooie pannenlap trouwens.

Tineke Machiela zei

Sterkte met alles...

en bedankt voor je bezoekje aan mn blog..ik heb je al even toegevoegd...;)

Tineke

Jane in Cumbria zei

Wat zul je je schoonvader missen. Sterkte met het verwerken, want dat zal soms best niet meevallen.
groetjes
Jane