zaterdag 8 november 2014

Van alles wat!

Ik ben er weer, het heeft even geduurd,
velen hebben me gevraagd blog je nog?
Ja, ik las wel mee, maar verder kwam het er gewoon niet van.
Toch heb ik nog wel het een en ander gedaan ;)
Het deegrolletje geborduurd, een leuk werkje van Soed idee
Een tas gebreid met wolvilt, dan de wasmachine in en afwachten....
Het resultaat is bijzonder moet ik wel zeggen een paar leuke hengsels eraan en je hebt een leuke stevig vilten tas! Ik heb er nog een rits ingezet pfff dat was een klus, je breidt sneller de tas.



Voor mijn zus had ik het schilderij "Sister Sampler" geborduurd voor haar 50e verjaardag. 
De kleur is wel wat zachter dan hier te zien. Ze was zeer verrast had wel verwacht dat ik wat voor haar zou maken maar had geen idee wat.


Nog even een terugblik op de regiodag in Wierden, het was weer super geregeld en erg gezellig.
De fysiotherapeut Hans Tuiten kwam ons vertellen, 
hoe we moeten zitten en bewegen bij onze quiltactiviteiten, 
ook liet hij ons een filmpje van YouTube zien.
We kregen een grappig dienblaadje, waarvoor  Maaike Bakker een leuk werkje had bedacht. 
Dat ga ik nu als eerst afmaken voordat de herfst alweer voorbij is.
En ook de deken krijgt zijn laatste randje.






7 opmerkingen:

PASSIE FLOWER zei

Wat leuk allemaal, blij dat ik even mee mag kijken

ria vogelzang zei

Wat gezellig!! Leuke foto's!

Tilly zei

Wat een leuke werkstukken. De regiodag ziet er gezellig uit.groetjes tilly

Irena zei

welkom terug,mooie werkjes,groetjes irena

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat leuk, dat deegrolletje met borduurwerk! Je zus zal zeker blij verrast zijn met dat mooie borduurwerk! En wat een gezellige regiodag, met een heel leuk werkje!
Groetjes, Cisca

Marijke zei

Ben helemaal verliefd op je deegroller borduurwerk wat een snoepje van de week!!!
groetjes van Marijke

Sonika Das zei

This is a good comment, it is an inspiration for today's youth, when we see such comments, we get to learn a lot from such articles. Can you write an article on a delightful subject which is such an article. I want to thank them.
blue eyes Girls In Gurugram
air Hostess Girls
College Girls
cheap Girls In Gurgaon
Premium Girls Bhiwadi
Top Rated Girls Manesar
Russian Girls In Gurugram
Jhansi

Nightlife Girls Working Hours