vrijdag 20 januari 2012

Dagje Rouveen

Vandaag met Warna bij Stegeman in Rouveen geweest.
Natuurlijk ook even gezellig bijgekletst en een kopje koffie gedronken.


De Sweet memories had ik meegenomen, had er al een rand omgezet, maar ik was niet echt tevreden over dat rode randje, ja wat dan?
Het was wel lastig om een goede oplossing te vinden.
Gelukkig hebben we er een leuke rand voor gevonden.
Binnenkort hoop ik jullie het resultaat te kunnen laten zien.


Het klokkenkleedje is wel klaar en dat kan over de klok hangen.
Er was al een klein begin gemaakt door de eerste eigenaar,
maar ze begon ook aan een ander patroon, daarom kreeg ik deze van haar. Het was een leuk werkje om te maken.


20 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat een mooie klokkenkleedjes is het geworden. Ik ben benieuwd wat voor stofje je uitgezocht hebt.

annemieke zei

Mooi Miny, de tas met the road too a friend`s house is never too long. Was voor jullie precies van toe passing.Ben benieuwd wat je ga at gebruiken voor de sweet rand. Prettig weekend.

Cristina zei

Beautiful work! I love the colors you used in the quilt! Lovely!

Laura zei

Het zijn stuk voor stuk prachtige werkjes. fijn weekend, groetjes Laura

Ria zei

Zo, jij hebt ook weer niet stil gezeten. Mooie werkjes heb je weer gemaakt. Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe biesje, want ik vind deze rode ook wel erg mooi.Dat borduren kan ik mij voorstellen dat je dat met veel plezier hebt gedaan.
Fijn weekend,
Ria

Tilly zei

Wat een mooie projekten heb je gemaakt, perfekt. Je klokkenkleedje vind ik erg mooi geworden. groetjes

Annemarie zei

Prachtige dingen heb je gemaakt. Schitterend borduurwerk op het klokkenkleed. Ben benieuwd wat voor nieuwe bies je hebt uitgekozen, de rode ziet er wel mooi uit op de foto. Groetjes, Annemarie

quilting Jeannet zei

Ohhh, Stegeman....wat een heerlijk adresje om heen te gaan, je kijkt er je ogen uit naar al die opgestapelde rollen stof tot aan het plafond. Mooi klokkenkleedje heb je gemaakt, en nog gefeliciteerd met je gewonnen give away bij Conny.

Erna Peekel zei

Het ziet er allemaal super uit.

Groetjes,
Erna

Petra zei

Stegeman, een heerlijk winkeltje. Als ik weer eens in de buurt ben.....

Marijke zei

Wat een prachtige werkstukken laat je zien! Echt genieten!
Fijne zondag,
groetjes Marijke

Guusje, zei

Wat een leuke tas en wat is je sweet prachtig geworden. Het klokkenkleed is ook erg mooi.

marion zei

wat een prachtig kleed en een schitterende tas. Wees maar trots op je werk.

Rennie zei

Mooi klokkenkleedje heb je gemaakt. Ik vind je randje erg leuk hoor, maar ja ik ben ook gek van Polka Dots.

sylvia zei

drie maal is scheepsrecht: drie leuke dingen op rij!!! groetjes, Sylvia

Jane in Cumbria zei

Wat een mooi klokkenkleedje. Ik ben ook op zoek naar een patroontje voor de Friese klok van onze zoon, maar nog niets gevonden. Ik ben erg benieuwd naar je rand!
groetjes
Jane

Annie zei

Wat heb jij mooie werkstukken gemaakt, die tas vind ik ook prachtig maar ook in je eerdere blogjes laat je mooie dingen zien.
Ben benieuwd wat voor stofje je nu gekozen hebt voor de bies.
Gr. Annie

Millie en Miles zei

super leuke tas en prachtige quilt

Yvonne zei

Wat een schattig tasje en ik ben benieuwd hoe het quiltje er straks met de nieuwe rand zal uitzien.

Carmen zei

Ontettende mooie werkjes!!!