woensdag 11 januari 2012

Van alles wat!

Als eerste even deze sneeuwpopjes, die heb ik eens bij  Rietje gemaakt,
ze hangen lekker warm in de kamer. Ik vind het reuze handig
wanneer de sneeuwpoppen in de kamer blijven en niet in de tuin.




Al zo lang was ik van plan om met deze meebreideken te beginnen en dat heb ik dus nu ook gedaan de eerste 2 lapjes zijn klaar, de patroontjes komen van Elizabeth,
na een gekleurd lapje komt weer een crème lapje.


En natuurlijk mijn huisje, ik ga er ca. 2 of 3 in de week maken. Zo kom  je ook aan wat andere werkjes toe en hoop dit jaar de ufo mand eens een beetje op te schonen.



21 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat een schatje is het sneeuwmannetjes. Mooie huisjes heb je gmaakt.

conny's quilts en creaties zei

Wat een gezellige sneeuwman en huisjes! En ook nog breien erbij, je bent er druk mee!

Elizabeth zei

Ha.., van mij mogen er sneeuwpoppen in de tuinen komen hoor.. En huisjes met witte daken!
Maar we nemen het weer en de winter maar zoals ie komt..
Je hebt hele leuke dingen gemaakt en natuurlijk heb ik even heel goed naar je breiblokken gekeken; wat mooi!

Groetjes, Elizabeth

Debby zei

Leuke sneeuwman!
Je huisjes zijn ook weer leuk :)

Rennie zei

Wat een leuke sneeuwman. Waar heb je dat patroontje vandaan? Je bent ook een lekkere bezige bij zo te zien.

Guusje, zei

Mooie blokken voor je meebreideken en de huisjes ook al zo ontzettend mooi.

marion zei

zo fijn als er geen sneeuwpoppen komen. Ik ben daar zo blij mee, in huis vind ik ze geweldig.

Jasmijn zei

Hoihoi,
wat een lieve mannetjes!! En als je het patroon van het rekje wilt geef maar een gil hoor!
groetjes

Inge zei

Bij mij hangen er sneeuwmannen in de gang, naast de voordeur. Ze kunnen zo naar buiten als het moet LOL
De jouwe zijn leuk!
Mooie gebreide lapjes voor de deken in wording.

Inge zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Inge zei

Die verwijderde reactie is van mij. Ik plaatste de mijne per ongeluk twee keer.

Sorry,
Inge

Jane in Cumbria zei

Schattige sneeuwmannetjes! En je huisjes zien er echt superleuk uit.
groetjes
Jane

jolanda zei

Leuk die sneeuwmannen!! Ik ben daar zelf ook zo gek op.
En je huisjes zien er heel erg mooi uit. :-)
groetjes, Jolanda

Laura zei

Wat een leuke sneeuwmannetjes,
groetjes Laura

Phebe and Jane zei

Wat een leuke lapjes heb je gebreid. Als ik zoiets zie wil ik ook meteen weer gaan breien.
Groetjes,
Marian

Johanna Zweden zei

Wat een enige sneeuwman, en leuk die brei merklapjes
Enig je huisjes
Groetjes Joke

Anje zei

Geen sneeuw en toch prachtige sneeuwpopjes bij jouw....genieten!
Lieve huisjes.
Huisjesgroetjes Anje.

PASSIE FLOWER zei

Wat een mooie sneuuwpoppen. en de sashings tussen je huisjes zijn ook van een mooie stof gekozen.
De meebreideken zijn fris gekozen kleuren en was/is erg leuk om te doen,het zijn stuk voor stuk kleine projectjes groet Warna

Hennie zei

Je sneeuwmanmnen hangen er warmpjes bij! ! !
Leuk zo'n mee breideken mooie patroontjes heeft Elisabeth op haar blog staan.

Fijn weekend Hennie.

Marijke zei

Wat een leuke sneeuwmannen heb je gemaakt!
groetjes Marijke

Nelleke zei

Hallo Miny ook ik vind je sneeuwmannen erg leuk.Ook je huisjes zijn mooi zo met de biesjes er tussen.Veel succes met je ufo mand ik wou dat ik die ook eens leeg kon krijgen maar dat zal alleen in mn dromen zijn want ik vind alles even leuk om te doen.Groetjes Nelleke